THE IMPACT OF THE INTERNET AND SOCIAL MEDIA UPON GENERATION Z IN THE TOURISM ACTIVITY

Authors

  • CORINA GABRIELA SLUSARIUC Univeristy of Petrosani

DOI:

https://doi.org/10.4316/rdt.37.693

Keywords:

experiences, Generation Z, internet, tourism, vlogging.

Abstract

Impactul turismului de vlogging asupra Generației Z poate fi semnificativ. Vlogging-ul le permite tinerilor să exploreze diferite culturi, destinații și experiențe din confortul ecranelor lor. Poate inspira pofta de călătorie, poate promova schimbul cultural și poate încuraja sentimentul de aventură.

Cu toate acestea, este important să echilibrăm explorarea virtuală cu experiențele din viața reală și să ne asigurăm că portretizarea călătoriilor este autentică și responsabilă. Turismul de vlogging este un adevărat schimbător de joc pentru Generația Z. Le-a oferit oportunitatea de a explora lumi noi și de a se conecta cu diferite culturi prin conținut video captivant. În plus, a stimulat creativitatea și spiritul aventuros al tinerilor, încurajându-i să-și împărtășească propriile experiențe și să inspire alți tineri să iasă în lume și să descopere frumusețea călătoriei.

Author Biography

CORINA GABRIELA SLUSARIUC, Univeristy of Petrosani

DEPARTAMENTUL DE ŞTIINTE ECONOMICE

Downloads

Published

09-06-2024

Issue

Section

Articles