THE IMPACT OF THE INTERNET AND SOCIAL MEDIA UPON GENERATION Z IN THE TOURISM ACTIVITY
DOI:
https://doi.org/10.4316/rdt.37.693Keywords:
experiences, Generation Z, internet, tourism, vlogging.Abstract
Impactul turismului de vlogging asupra Generației Z poate fi semnificativ. Vlogging-ul le permite tinerilor să exploreze diferite culturi, destinații și experiențe din confortul ecranelor lor. Poate inspira pofta de călătorie, poate promova schimbul cultural și poate încuraja sentimentul de aventură.
Cu toate acestea, este important să echilibrăm explorarea virtuală cu experiențele din viața reală și să ne asigurăm că portretizarea călătoriilor este autentică și responsabilă. Turismul de vlogging este un adevărat schimbător de joc pentru Generația Z. Le-a oferit oportunitatea de a explora lumi noi și de a se conecta cu diferite culturi prin conținut video captivant. În plus, a stimulat creativitatea și spiritul aventuros al tinerilor, încurajându-i să-și împărtășească propriile experiențe și să inspire alți tineri să iasă în lume și să descopere frumusețea călătoriei.Downloads
Published
Issue
Section
License
Revista de Turism: Studii si Cercetari in Turism (RDT) is an open access scholarly journal that allows free access to its content (articles, issues). RDT is available online to the readers without financial, legal, or technical barriers (no publication charges), based on the theory to keep an article's content intact. Authors can use Creative Commons licenses to specify usage rights of articles. Copyright of articles belong to authors.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution License 4.0.